1. Жалпы ережелер
1.1 көз аурулары ҚазҒЗИ Этикалық кодексі (бұдан әрі – ЭК) - бұл ұжымдағы мекеменің барлық қызметкерлері ұстануға тиісті белгілі бір нормалар кешені. Бұл нормалар ҚазҒЗИ медицина қызметкерлерінің азаматтар мен жалпы қоғам алдындағы моральдық жауапкершілігін айқындайды.

1.2 Этикалық кодекс көз аурулары ҚазҒЗИ-дағы тұлғааралық қатынастарды реттейді және қызметкерлердің бірлескен қызметіне моральдық мағына береді.

1.3 ЭК құрудың басты міндеті - қоғамда мекемеге және мамандыққа деген оң көзқарас қалыптастыру, ұжымдағы әрбір қызметкерге пациенттер мен әріптестерге қатысты "дұрыс" мінез-құлық шеңберінде көмек көрсету болып табылады.

1.4 ЭК ережелері ГБ ҚазҒЗИ барлық қызметкерлеріне қолданылады.

1.5 ЭК ережелерін көз аурулары ҚазҒЗИ емдеу-алдын алу қызметіне тікелей қатысы бар дәрігерлер, әкімшілік персонал және медицина қызметкерлері орындауы қажет.

1.6 ЭК бұзылған жағдайда оларға этикалық және тәртіптік комиссиялар тарапынан санкциялар қолданылуы мүмкін.

1.7 этикалық комиссия медициналық көмек көрсету және ЭК сақтау кезінде этикалық мәселелерді қарау үшін құрылады. Этикалық комиссия қажет болған жағдайда бұқаралық ақпарат құралдарында, қоғамдық өмірде және сотта дәрігердің ар-намысы мен қадір-қасиетін, егер оның кәсіби іс-әрекеттері ЭК-ге жауап берсе, қорғауға құқылы.

2. Көз аурулары ҚазҒЗИ корпоративтік ережелері
2.1 көз аурулары ҚазҒЗИ имиджі ортақ мақсаттарға қол жеткізуде, сондай-ақ оның алдында тұрған міндеттерді іске асыруда маңызды құрал болып табылады. Көз аурулары ҚазҒЗИ қызметкерлері сыпайы, мейірімді және қайырымды болуға, кез келген үшінші тұлғалардың дөрекі қарым-қатынас немесе қарым-қатынас жағдайларына шыдамды болуға тиіс.

2.2 көз аурулары ҚазҒЗИ қызметкерлері еңбек тәртібін мүлтіксіз сақтауы тиіс. Қалыптасқан мән-жайлар тәртіпті бұзуға әкеп соғуы мүмкін жағдайларда, қызметкер тікелей басшыны хабардар етуге міндетті. Қызметкер осындай жағдайлардың туындауын азайтуға тырысуы керек.

2.3 қызметкер ҚазҒЗИ-да белгіленген медициналық форма мен персоналдың сыртқы түрінің ережелерін сақтауға міндетті. Медицина қызметкерлерінің сыртқы келбеті көз аурулары ҚазҒЗИ-дағы моральдық ахуалға айтарлықтай әсер етеді. Жинақылық, ұқыптылық, орта көлемді бижутерия - Көз аурулары ҚазҒЗИ-да медициналық персоналға қойылатын талаптар. Әрбір медицина қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты, дәрігердің немесе мейірбикенің лауазымы көрсетілген бейджі болуы тиіс.                            

2.4 көз аурулары ҚазҒЗИ қызметкерлерді қауіпсіз жұмыс орындарымен қамтамасыз етуге ұмтылады. Әрбір қызметкер басқа қызметкерлердің алдында және көз аурулары ҚазҒЗИ алдында осы ортаны бүлдіретін іс-әрекеттерді немесе жағдайларды жою үшін жеке жауапкершілікте болады.

2.5 Қазақстан Республикасының заңдары мен ҚазҒЗИ-дың көз аурулары саясаты жұмысқа қабылдау, кәсіби даму, ұлтына, дініне, жынысына, жасына, жыныстық бағдарына қарай қызмет бабында ілгерілету кезінде кемсітушілікке тыйым салады. Қызметкерлерге қатысты шешімдер еңбек көрсеткіштерінен басқа қандай да бір белгі бойынша саралаусыз қабылданады. Жұмыстың барлық көрсеткіштері адал бағаланады және әр қызметкер үшін тең мүмкіндіктер береді.

2.6 көз аурулары ҚазҒЗИ-дың әрбір қызметкері өз міндеттерін алкогольдің, есірткінің және басқа да улы заттардың әсерінен болмай, қауіпсіз тәсілмен орындайды. Жұмыс кезінде тыйым салынған препараттарды қолданатын адамдарға жұмыстан босатуға дейін тәртіптік жазалар қолданылады.

2.7 парақорлық заңсыз болып табылады және Қазақстан Республикасының Заңы бойынша қудаланады. Серіктес немесе жеткізуші болып табылатын тұлғаларға кез келген жеке төлемдер, пара немесе сыйақы немесе оларды алу қызметкерді ауыр тәртіптік жазаға, оның ішінде ықтимал қылмыстық қудалауға әкеп соғады. 

3. Көз аурулары ҚазҒЗИ корпоративтік құндылықтары
Миссиясы: офтальмологиялық денсаулықты нығайту және көру органдары аурулары бар азаматтардың өмір сүру сапасын арттыру

Жоспары: Қазақстан Республикасы мен Орта Азиядағы жетекші офтальмологиялық орталық бола отырып, клиникалық, ғылыми және білім беру қызметінің синергизмі және диагностика мен емдеудің қазіргі заманғы жоғары технологиялық әдістерін енгізу негізінде офтальмологиялық көмектің барлық түрлерін көрсету, бәсекелес ортада тиімді жұмыс істейтін орталық болу.

Құндылықтар:

Науқас. Оның денсаулығы, құқықтарын құрметтеу
Ұжым. Оның моральдық және іскерлік қасиеттері, қызметкерлердің кәсібилігі мен креативтілігі
Көпжылдық тарих, дәстүрлер және корпоративтік этика
ҚазҒЗИ ұжымы медициналық этиканың ғылыми және практикалық аспектілерін мүлтіксіз сақтайды

4. Медицина қызметкері және қоғам
4.1 ҚазҒЗИ медицина қызметкерінің кәсіби қызметінің басты мақсаты-адам өмірін сақтау, аурудың алдын алу және денсаулықты қалпына келтіру. Медицина қызметкері өз міндеттерін Гиппократ антын, ізгілік пен мейірімділік принциптерін, Қазақстан Республикасының заңнамасын басшылыққа ала отырып орындайды.

4.2 көз аурулары ҚазҒЗИ медицина қызметкері өзінің шешімдері мен іс-әрекеттері үшін толық жауап береді, ол үшін жүйелі түрде кәсіби жетілуге міндетті.

4.3 көз аурулары ҚазҒЗИ медицина қызметкері өз қызметінде оған белгілі және Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі қолдануға рұқсат берген медицина ғылымының соңғы жетістіктерін пайдалануы тиіс.

4.4 материалдық, жеке басының пайдасы медицина қызметкерінің кәсіби шешім қабылдауына әсер етпеуі тиіс. Дәрігер ешқандай жағдайда кәсіби тәуелсіздігін жоғалтпауы керек. Дәрігер Кәсіби шешім қабылдаған кезде материалдық және жеке басының пайдасы, мансабы, өз амбициясын қанағаттандыру себептері басым болмауы керек.

4.5 медицина қызметкері дәрі-дәрмектерді өндіруші және таратушы фирмалардан олар ұсынатын дәрі-дәрмектерді тағайындағаны үшін сыйақы алмауы керек.

4.6 медицина қызметкері дәрі-дәрмектерді тағайындау кезінде медициналық көрсеткіштерді және тек пациенттің мүдделерін басшылыққа алуы керек.

4.7 көз аурулары ҚазҒЗИ медицина қызметкері жасына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, діни сеніміне, әлеуметтік жағдайына, саяси көзқарасына, азаматтығына және басқа да медициналық емес факторларға, оның ішінде материалдық жағдайына қарамастан, мұқтаж кез келген адамға медициналық көмек көрсетуі тиіс.

4.8 медицина қызметкері өзі жұмыс істейтін көз аурулары ҚазҒЗИ-ға қатысты өзіне алған міндеттемелерін адал орындауы тиіс. Дәрігер пациенттермен және әріптестермен адал болуы керек, басқа дәрігерлердің кәсіби кемшіліктеріне қатысты өз ұстанымын ұстануы керек, өз қателіктерін мойындауы керек, сондай-ақ алдау мен алаяқтыққа жол бермеуі керек.

4.9 көз аурулары ҚазҒЗИ-да дәрігер пациенттерге ТМККК шеңберінде және ақылы қызметтер көрсету шарты бойынша тегін медициналық көмек көрсетеді. Дәрігердің пациенттен немесе оның туыстарынан заң және нормативтік актілерде көзделмеген кез келген сыйақыларды қорқытып алуы қылмыстық және азғындық болып табылады.

4.10 жас мамандарды оқытатын медицина қызметкерлері өздерінің мінез-құлқымен және өз міндеттерін атқаруға деген көзқарасымен еліктеуге лайықты үлгі болуға тиіс.

4.11. медицина қызметкері қолжетімді құралдармен (газеттер, журналдар, радио, теледидар, сұхбаттар және т.б.) салауатты өмір салтын насихаттауға, қоғамдық және кәсіби этикалық нормаларды сақтауда үлгі болуға міндетті.

4.12.медицина қызметкері, егер ол кәсіби тәуелсіздікпен үйлесімді болса, медицина қызметкерінің абыройын түсірмесе және емделушілерге және оның кәсіби қызметіне зиян келтірмесе, қандай да бір өзге қызметпен айналыса алады.

4.13 медицина қызметкерінің жеке тәжірибесіне құқық заңмен реттеледі.

4.14 медицина қызметкері қызмет ететін ізгілік мақсаттар оған өзінің жеке басының қадір-қасиетін заңды түрде қорғауды, жеткілікті материалдық қамтамасыз етуді, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жағдайлар жасауды талап етуге негіз береді.

4.15 медициналық этиканың сақталуын бақылауды медицина қызметкерінің тікелей басшылары жүзеге асырады.

5. Медицина қызметкері және пациент
5.1 көз аурулары ҚазҒЗИ медицина қызметкері пациенттерге көрсетілетін медициналық көмектің сапасына жауап береді. Өз жұмысында ол ҚР заңдарын, қолданыстағы нормативтік құжаттарды (медициналық стандарттарды) басшылыққа алуға міндетті, бірақ осы нұсқамалар шеңберінде аурудың ерекшеліктерін ескере отырып, науқастың мүдделерін басшылыққа ала отырып, әрбір нақты жағдайда неғұрлым тиімді деп есептейтін профилактика, диагностика және емдеу әдістерін таңдауға міндетті. Қажет болған жағдайда медицина қызметкері әріптестерінің көмегін пайдалануға міндетті.

5.2 Медициналық қызметкер пациентті тәуекелі ақталмайтын әрекеттерде пайдаланбауы және өз білімін ізгіліксіз мақсаттарға қолданбауы тиіс. Емдеудің кез келген әдісін таңдау кезінде медицина қызметкері, ең алдымен, «Зиян келтірме!» ұранымен әрекет етуі тиіс. Шұғыл көмек көрсету жағдайларын қоспағанда, егер ол науқастың жағдайын нашарлатпайтын шаралар қолдануға міндетті болса, медицина қызметкері, егер ол және пациент арасында қажетті өзара сенім жоқ екеніне сенімді болса, егер өзін жеткіліксіз Құзыретті сезінсе немесе емдеу жүргізу үшін қажетті мүмкіндіктері болмаса, науқасты емдеуден бас тартуға құқылы. Осындай және осыған ұқсас жағдайларда медицина қызметкері бұл туралы тікелей басшыны хабардар ету үшін барлық шараларды қабылдауы және пациентке құзыретті маманды ұсынуы тиіс.

Написать в WhatsApp